Hej igen:)

Hej igen:)
Detta är mitt tredje inlägg, och jag kan glatt meddela om att jag tycker att det är väldigt kul att blogga, så fortsätt gärna att läsa min blogg:) Idag kanske det kommer en bild eller två på Min vardag avdelningen:)

Min vardag:
Jag skrev ju igår att jag var dålig i magen, och vi har börjat testa vad det var: Vi börjar med om jag är laktosintolerant... Kapslarna för laktraspulvret (medicinen heter laktras...) är för stora för mig att svälja, så jag får öppna kapseln och hälla ut innehållet i mjölken. Själva mjölken smakar helt normalt, men den får en avskyvärd eftersmak: Usch!!!
Jaja... Ska man utreda något måste man testa allt (även om det är äckliga laktrastabletter...)
Som jag skrivit innan, så längtar jag till på fredag, då jag ska ha ett kalas...

Jag gillar att leka med bilder i GIMP 2.6.11, som pappa laddade hem för några månader sedan...
Bilderna kommer här (det är samma bild, men den ena har jag redigerat):
Detta är den ickeredigerade bilden
Detta är den redigerade bilden...

Hittade ni något som var redigerat? Kommentera:) Har du alla rätt så får du en rejäl berömmelse:)

Stallet.se:
Idag är det inget speciellt jag känner för att bjuda på, så... Jag har inget att skriva... Om ni har någon ide: Mejla mig på [email protected], eller kommentera.

Sedan har jag några sista ord för denna gången: Jag gillar när ni kommenterar:) Så... Ja, ni fattar: Kommetera på tills tangentbordet ryker! Det jag gärna vill att ni kommenterar om är de två bilderna. Vad tyckte ni om dem? Vilken blev finast? Är det något du undrar över på bilderna?
Skriv sådant som ni gillar, och inte gillar med bilderna också:)

Nu har jag nog inget mer att skriva... så:

See you next time:)
Hej då!
//SweetNoro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0